×
  • Responsywność – teoria i dzisiejsze wymagania

    O tym, że strony internetowe powinny być przystosowane do przeglądania na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych, nie trzeba nikogo przekonywać. To powinien być już standard, zwłaszcza że całkiem niedawno Google wydało oświadczenie, z którego wynika, że takie strony będą premiowane w wynikach wyszukiwania, a te bez odpowiednika w wersji…

    Czytaj dalej
  • projektowanie stron responsywnych

    Strona responsywna a mobilna – różnice, wady i zalety

    Co lepiej wybrać – stronę responsywną RWD, automatycznie dostosowującą się do rozdzielczości ekranu, na którym jest przeglądana, czy mobilną, dedykowaną wyłącznie na urządzenia przenośne? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, a wszystko zależy od rodzaju projektowanej strony internetowej. W tym artykule podpowiadamy, czym się różni strona RWD od mobilnej.…

    Czytaj dalej
  • Usability w projektowaniu stron www

    Usability w projektowaniu stron www

    Usability stron internetowych jest ogromnym wyzwaniem dla projektantów i twórców stron www, zwłaszcza gdy projekt jest mocno rozbudowany i skomplikowany. Jak wykonać go w sposób, by użytkownik czerpał przyjemność z poruszania się po witrynie, a nie musiał zastanawiać się nad każdym korkiem? Usability, czyli użyteczność strony, mocno łączy się z…

    Czytaj dalej
  • projektowanie stron ux

    UX Design – pojęcie w teorii i praktyce projektowania www

    UX, czyli User Experience to dziedzina zajmująca się badaniem doświadczeń użytkowników aplikacji i serwisów internetowych, a także projektowaniem interfejsu oraz jego składowych. Wszystko po to, by użytkownik mógł łatwiej i bardziej intuicyjnie poruszać się po zaprojektowanej przestrzeni użytkowej. Co ciekawe reguły obowiązujące w UX można zastosować do każdego projektu, którego…

    Czytaj dalej
  • copywriting na stronie www

    Dobry Copywriter na stronach firmowych

    Copywriting to mocno rozwijająca się gałąź branży e-marketingu. Ale czym właściwie zajmuje się „ten gość od tekstów” i dlaczego warto korzystać z jego usług? Powodów jest wiele, ale wszystkie sprowadzają się do jednego – by móc skuteczniej sprzedawać. Profesjonalnie przygotowana strona internetowa składa się z wielu czynników; jednym z nich…

    Czytaj dalej
  • Zalety i wady mailingów

    Zalety i wady malingów reklamowych w dużych portalach a mniejszych serwisach branżowych

    Mailing reklamowy, to wciąż popularna metoda przeprowadzania kampanii marketingowych. O jego skuteczności decyduje wiele czynników, takich jak oferta dobrana do odpowiedniego grona osób (targetowanie), atrakcyjna treść, a także sam projekt graficzny. Oczywiście każdemu nadawcy najbardziej zależy na tym, aby mailing nie został przechwycony przez filtry antyspamowe. Najłatwiej, można temu zaradzić,…

    Czytaj dalej
  • Mailing reklamowy koszt

    Ile kosztuje mailing reklamowy?

    Mailing reklamowy nie musi wiązać się z ogromnymi  wydatkami. Wystarczy tylko dobrze przemyśleć kampanię, tak by była ciekawa dla odbiorcy i trafiła dokładnie tam gdzie chcemy. Dlatego zawsze na pierwszym miejscu, powinno znaleźć się targetowanie (ze względu na płeć, wiek, zainteresowania, branżę itp.). Ten zabieg pomoże w znacznym stopniu obniżyć…

    Czytaj dalej
  • Projekt newslettera

    Newsletter – czy warto prowadzić?

    Newsletter w przeciwieństwie do mailingu reklamowego, ma charakter głównie informacyjny, a odbiorca, decydując się na subskrypcję, wyraża zgodę i zainteresowanie treściami, które mają mu być dostarczane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej. Skoro wyraził zainteresowanie, to nie należy nadużywać jego cierpliwości i dostarczać jedynie te informacje, które z JEGO punktu widzenia będą…

    Czytaj dalej
  • Rodzaje reklam AdWords

    Rodzaje reklam AdWords

    AdWords to popularne, dające mnóstwo możliwości narzędzie, dzięki którym nasza reklama może stać się dużo skuteczniejsza. Google dokłada wszelkich starań, by informacja trafiała do konkretnego, zdefiniowanego grona odbiorców. Zanim jednak zdecydujemy się zainwestować nasze pieniądze, warto zastanowić się co właściwie jest nam potrzebne i jakie efekty zamierzamy osiągnąć, gdyż AdWords,…

    Czytaj dalej
  • reklama w google

    Reklama w wyszukiwarce Google

    Google AdWords oferuje jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych. Są przyjazne dla użytkownika, nieinwazyjne, nienarażone na automatyczne zablokowanie przez wtyczkę AdBlock Plus i co najważniejsze targetowane do konkretnego odbiorcy. Nie lubimy nachalnych reklam. Przyzwyczailiśmy się jednak, do wszechogarniającej nas kakofonii informacyjnej, która atakuje nas dosłownie z każdej strony – w…

    Czytaj dalej