Oferta specjalna naszego studia graficznego
Idealne rozwiązanie dla firm i osób prywatnych, które chcą szybko i niewielkim kosztem zaistnieć w sieci. Oferujemy atrakcyjny pakiet, który zawiera:
- stronę internetową z unikalną grafiką opartą na szablonie,
- zakup zdjęć premium,
- pomoc w zakupie domeny,
- hosting z SSL na pierwszy rok gratis,
- optymalizacja strony i zgłoszenie do Google.
- zgodność z RODO
CENA PAKIETU: 1800 zł 1500 zł netto
Pakiet strona www wizytówka zawiera:
1. Strona internetowa typu wizytówka
Responsywna strona internetowa z CMS WordPress. Do wyboru jeden z dwóch oferowanych przez nas szablonów (układów strony). W ramach wybranego szablonu zaprojektujemy unikalną grafikę i umieścimy przesłane przez Państwa treści. Do projektów graficznych strony naniesiemy trzy tury poprawek. Strona będzie dostosowana do urządzeń mobilnych i zawierać panel CMS umożliwiający samodzielną modyfikacje treści na stronie.
- SZABLON STRONY 1: strony o klasycznej nawigacji, kliknięcie w pozycje menu spowoduje załadowanie nowej podstrony zawierającej odpowiednie informacje ZOBACZ SZABLON
- SZABLON STRONY 2: strona typu one page, wszystkie informacje zawarte są na jednej stronie, kliknięcie w pozycje menu powoduje przewinięcie strony do odpowiedniej pozycji. ZOBACZ SZABLON
- Moduły w cenie: Formularz kontaktowy, Mapa Google, Social media, Galeria zdjęć
2. Pomoc w zakupie domeny
Przeanalizujemy dostępność, zaproponujemy nazwę i rozszerzenie domeny. Pomożemy w procesie rejestracji domeny.
3. Zakup zdjęć
Jeśli zajdzie taka potrzeba kupimy zdjęcia do użytku komercyjnego na potrzeby strony internetowej.
4. Serwer z SSL
Hosting z SSL na pierwszy rok gratis (kolejne lata 200zł netto / rok). Dodatkowo założymy i skonfigurujemy skrzynki email.
5. RODO
Umieścimy Politykę Prywatności i Cookies oraz niezbędne klauzule informacyjne zgodne z RODO.
6. Optymalizacja SEO
Dobierzemy odpowiednie znaczniki meta, które pozytywnie wpłyną na pozycję strony w rankingu Google.
7. Zgłoszenie strony do Google
Zgłoszenie strony przyspieszy indeksację w wyszukiwarce Google (potrzebne będą dane do Państwa konta w Google).
Warunkiem skorzystania z pakietu jest jednorazowe przesłanie wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania strony typu wizytówki, a w szczególności: logo / nazwa firmy, treści na stronę internetową, preferencje odnośnie stylu i kolorystyki. W przypadku braku treści na stronę świadczymy również dodatkową usługę copywritingu.
Opinie naszych klientów
Wybrane realizacje stron www
Potrzebujesz strony typu wizytówka?
Porozmawiajmy.
Wierzymy, że najlepsze projekty to efekt dobrej współpracy między Tobą, a tooeasy. Współpraca, która łączy wiedzę o produkcie z miłością do projektowania.
DODATKOWE INFORMACJE
Jak pracujemy nad
stroną internetową typu wizytówka?
Etapy współpracy
- Przekazanie wstępnych materiałów i wytycznych do strony
Zapoznajemy się z Państwa oczekiwaniami oraz z dostępnymi materiałami. - Przygotowanie oferty
Jeśli zakres prac wykracza poza przygotowany przez nas pakiet strona typu wizytówka, przegotowujemy indywidualną ofertę zawierająca wyszczególnienie kosztów oraz terminu realizacji. - Podpisanie umowy
Jeśli oferta spełnia Państwa oczekiwania wówczas podpisujemy umowę, która jest również podstawą do przeniesienia autorskich praw majątkowych. - Przekazanie niezbędnych do stworzenia strony materiałów.
Wysyłają nam Państwo materiały do strony takie jak: logo firmy, teksty, zdjęcia. Jeśli nie dysponują Państwo żadnymi materiałami, również jesteśmy na to gotowi. Współpracujemy z copywriterami, a zdjęcia do celów komercyjnych kupujemy w internetowych bankach zdjęć. - Przygotowanie projektu graficznego
Przygotowujemy projekt graficzny na wybranym przez Państwa szablonie strony i wysyłamy go do zaopiniowania. Jeśli projekt nie uzyskuje akceptacji – nanosimy poprawki lub projektujemy od nowa. W cenie pakietu strona typu wizytówka przewidujemy trzy tury poprawek w cenie. - Przystąpienie do prac programistycznych.
Po akceptacji projektu graficznego przystępujemy do prac programistycznych, czyli wdrażamy w szablon przygotowane i zaakceptowane projekty graficzne. - Umieszczenie strony na docelowym serwerze.
Finalną wersję strony umieszczamy na wskazanym przez Państwa serwerze. Jeśli nie posiadają Państwo wykupionego hostingu, to zachęcamy do skorzystania z naszej atrakcyjnej oferty. Dla naszych klientów oferujemy hosting strony www + dowolna liczba kont email. Pierwszy rok gratis, później 200 zł netto/rok.
Gwarancja
Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji. W tym czasie zobowiązujemy się do wykonywania nieodpłatnych poprawek, dotyczących złego funkcjonowania strony internetowej typu wizytówka (ewentualne błędy, które wynikły podczas użytkowania strony).
Oferujemy również opiekę nad stroną (aktualizacje treści i zdjęć, aktualizacje silnika strony). Miesięczny koszt opieki nad stroną uzależniony jest od liczby przewidywanych zmian i zaczyna się od 100zł netto / mc.
Czy podpisujemy umowę?
Podpisujemy umowę która określa przedmiot zamówienia jakim jest wykonanie strony typu wizytówka. Dodatkowo umowa opisuje obowiązki i prawa stron oraz przenosi na klienta autorskie prawa majątkowe.
Czas realizacji i płatności
Od momentu przekazania nam kompletu materiałów potrzebujemy około 2-3 dni na przygotowanie propozycji grafiki i kolejne 2-3 dni na instalację i dostosowanie strony typu wizytówka. W wyjątkowych sytuacjach możemy skrócić ten czas.
Przed przystąpieniem do prac projektowych pobieramy zaliczkę, która stanowi 40% wartości zamówienia. Pozostała część płatna jest po zakończeniu prac nad Państwa stroną internetową.
Wady i zalety strony typu wizytówka
Strona internetowa typu wizytówka to sprawdzony sposób na zaprezentowanie swojej oferty i dotarcie do nowych klientów. Do czynienia możemy mieć z różnego rodzaju witrynami. Jednym z dostępnych rozwiązań jest strona typu wizytówka.
Stronna www wizytówka to nic innego jak prosta strona internetowa, gdzie w prosty i nierozbudowany sposób prezentowane są wszystkie najważniejsze informacje na temat działalności danej firmy. Tego typu witryna tworzona jest głównie dla celów reklamowych. Znaleźć można tam podstawowe informacje na temat przedsiębiorstwa, takie jak oferowane produkty i usługi, cennik czy dane kontaktowe. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby witrynę tego typu posiadała również osoba prywatna, na przykład pasjonat danej dziedziny.
Do czynienia możemy mieć z dwoma głównymi rodzajami stron www typu wizytówka. Pierwsze z nich to witryny statyczne typu One Page, gdzie treść znajduje się tylko na jednej stronie. Chcąc obejrzeć całą jej zwartość, wystarczy przescrollować ją w dół. Do czynienia możemy mieć również z wizytówkami stworzonymi na systemie CMS. Tym, co je wyróżnia jest obecność panelu administratora, za pomocą którego użytkownik może samodzielnie nanosić wszelkiego rodzaju niezbędne zmiany, bez konieczności konsultacji z programistą. Wizytówki tego typu są najczęściej tworzone na platformie WordPress. Jest ona niezwykle łatwa i intuicyjna w obsłudze. Nie wymaga umiejętności kodowania i oferuje dużą ilość dodatków oraz motywów, co pozwala na dopasowanie jej wyglądu do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Kiedy najlepiej zdecydować się na stronę internetową typu wizytówkę? Stanowi ona doskonałe rozwiązanie dla specjalistów wolnych zawodów — lekarzy, dentystów, adwokatów, radców prawnych, psychologów czy fizjoterapeutów. Wizytówki znakomicie sprawdzają się także u ekspertów różnych branż — trenerów personalnych, doradców zawodowych, coachów czy wykładowców. Tego typu witryny to znakomity sposób na potwierdzenie statutu eksperta i potwierdzenie swojej wiarygodności w oczach potencjalnych klientów. Na zamówienie strony internetowej typu wizytówka bardzo często decydują się także osoby zakładające lokalny biznes oraz te, które prowadzą małe, dobrze prosperujące przedsiębiorstwa.
Jakie są wady i zalety stron internetowych wizytówek? Niewątpliwym ich atutem jest między innymi niski koszt. Za najtańszą wizytówkę zapłacimy bowiem tysiąc złotych. Czyni to z niej idealne rozwiązanie dla firm dysponujących ograniczonym budżetem na działania w sieci. Tym, co wyróżnia wizytówki internetowe jest również czytelny, przemyślany, intuicyjny układ. Znacząco ułatwia to znalezienie użytkownikowi wszystkich niezbędnych informacji na temat danej firmy, bez konieczności przeszukiwania poszczególnych podstron i wykonywania dodatkowych kliknięć. Jako że strona internetowa typu wizytówka jest podzielona na kilka sekcji, jej użytkowanie jest niezwykle wygodne. Nie sposób nie wspomnieć tutaj także o jej atrakcyjności wizualnej. Aby nadać jej profesjonalnego charakteru, warto postawić na unikalne grafiki oraz zdjęcia i uzupełnić je o animacje oraz przejścia. Zaletą stron www typu wizytówka one page jest fakt, iż ładuje się ona raz. Co za tym idzie — przeglądając ją, potencjalny klient nie musi tracić czasu na załadowanie się poszczególnych podstron. Warto zdecydować się na stronę responsywną, czyli taką, która jest dopasowana do rozdzielczości danego urządzenia na jakim jest wyświetlana, takiego jak smartfon czy tablet. Korzystając ze sprawdzonego szablonu, na przykład WordPress, prawdopodobieństwo występowania jakichkolwiek błędów jest ograniczone do minimum. Nie sposób nie wspomnieć tutaj także o krótkim czasie realizacji zlecenia na stworzenie takiej strony. W znaczącej części przypadków wynosi on zaledwie kilka dni roboczych.
Oczywiście, strony internetowe typu wizytówki nie są pozbawione wad. Zalicza się do nich między innymi brak możliwości umieszczenia na nich zbyt rozbudowanej treści. W przeciwnym wypadku, witryna tego typu może się stać nieczytelna i nieestetyczna. Ze względu na to, iż strony www wizytówki najczęściej są tworzone na gotowym szablonie, nie są one w pełni unikalne i mogą być podobne do witryn innych, konkurencyjnych firm. Oferta jest tu prezentowana w sposób mniej atrakcyjny wizualnie niż ma to miejsce w przypadku stron internetowych tworzonych od zera na indywidualne zamówienie. Wizytówki są pozbawione elementów nadających im wyjątkowego charakteru, takich jak autorskie ikony czy paralaksy. Co więcej, strony wizytówki typu one page nadają niewielkie możliwości analityki ruchu. Jako że są one pozbawione zakładek, nie pozwalają na analizowanie przepływu użytkowników pomiędzy poszczególnymi podstronami. Nie jest tu także możliwe śledzenie konwersji.