Identyfikacja wizualna

Pokaż się z najlepszej strony

identyfikacja wizualna Wrocław

Identyfikacja wizualna

Projektowanie logo i elementów SIW

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity – CI) To najistotniejsze narzędzie kreowania wizerunku firmy / brand’u na rynku. Aby zapewnić swojej marce rozpoznawalność należy zadbać o profesjonalne opracowanie elementów identyfikacji oraz materiałów reklamowych. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam zaoferować Państwu kompleksowe opracowanie materiałów dla dowolnej marki. Spójność zaprojektowanych przez nas elementów identyfikacji wizualnej wspomaga sukces marketingowy i rynkowy firmy.

Dlaczego warto wybrać

nasze Studio Graficzne?
  • Wygodnie - projektujemy kompleksowo, a większość prac wykonujemy zdalnie.
  • Kreatywnie - tworzymy wyłącznie oryginalne i unikalne projekty graficzne.
  • Szybko - projekt etykiety przedstawiamy nawet w 3 dni!
  • Bez limitu poprawek - projektujemy do pełnej akceptacji.
  • W konkurencyjnych cenach gwarantujemy wysoką jakość usług.

Dlaczego Too Easy

Jak pracujemy nad Twoją marką?

Etapy realizacji prac

Pracę nad identyfikacją wizualną zaczynamy od zapoznania się z profilem działalności firmy lub z produktem, dla którego tworzone jest CI. Analizujemy konkurencję sprawdzając agresywność i zróżnicowanie formy przekazu. Wsłuchujemy się w uwagi i wytyczne Klienta i w oparciu o wszystkie zdobyte informacje przygotowujemy pierwszy element SIW czyli logo. Ilość propozycji, które prezentujemy jest różna i zależy od naszej wizji. Do wybranego projektu nanosimy dowolną liczbę poprawek – tak by efekt końcowy był w pełni satysfakcjonujący. Gotowe logo wykonujemy w kilku wersjach i układach (wersja achromatyczna, monochromatyczna, negatyw, jasna/ciemna apla). System identyfikacji wizualnej może zostać rozszerzony o księgę znaku.

Księga znaku to forma standaryzacji logo, która zawiera m.in.:

  • opis znaczenia i budowy logo
  • kolorystyka
  • pole ochronne wokół logo i warianty logotypu
  • typologia, czyli zestaw znaków firmowego kroju pisma
  • przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy użycia logo

Zasady zawarte w księdze znaku muszą być w pełni przestrzegane dla dobra firmy i jej spójnego wizerunku.

Kolejnym etapem identyfikacji wizualnej jest przygotowanie projektów podstawowych materiałów firmowych czyli: wizytówki, papier firmowy, koperty i teczki. Dodatkowo możemy zaproponować projekty gadżetów reklamowych (długopisy, kubki, smycze, pendrive), które zapewnią rozpoznawalność marki oraz posłużą jako doskonałe narzędzie promocji.

Ważnym elementem kompleksowej identyfikacji wizualnej jest zaprojektowanie strony internetowej. Oferujemy stworzenie nowoczesnej i responsywnej strony www z uwzględnieniem zasad UX/UI.

Bezpłatna i niezobowiązująca wycena

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktować się można z nami poprzez email kontakt@2ez.pl, dzwoniąc pod numer 791 461 826 lub wypełniając formularz kontaktowy.