Strona www firmowa

Przemyślany układ i autorska szata graficzna

Optymalne rozwiązanie dla mniejszych firm, którym zależy na jakościowym przedstawieniu swojej oferty. Oferujemy atrakcyjny pakiet, który zawiera:

  • stronę internetową z autorskim układem oraz grafiką,
  • zakup zdjęć premium,
  • pomoc w zakupie domeny,
  • hosting z SSL na pierwszy rok gratis,
  • optymalizacja strony i zgłoszenie do Google.
  • zgodność z RODO

CENA PAKIETU: od 2900 zł netto

Pakiet strona firmowa standard zawiera:

1. Strona internetowa

Nowoczesna i responsywna strona internetowa z CMS prezentująca ofertę firmy w sposób optymalny. Odpowiedni projekt graficzny zapewnia spójność z charakterem prowadzonej działalności, a indywidualny kod strony optymalną funkcjonalność. Nielimitowana liczba poprawek do projektów graficznych to gwarancja osiągnięcia zamierzonego końcowego efektu wizualnego. Strona w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Dodatkowo na stronie mogą znaleźć się elementy takie jak filmy video, animacje i rozbudowane formularze.

  • Brak limitu poprawek do projektów graficznych
  • Optymalny układ strony (UX)
  • Do 10 podstron
  • Unikalny projekt graficzny strony głównej i trzech podstron
  • Moduły w cenie: Formularz kontaktowy, Mapa Google, Social media, Galeria zdjęć, Zapis na newsletter, Aktualności

2. Pomoc w zakupie domeny

Przeanalizujemy dostępność, zaproponujemy nazwę i rozszerzenie domeny. Pomożemy w procesie rejestracji domeny.

3. Zakup zdjęć

Jeśli zajdzie taka potrzeba kupimy zdjęcia do użytku komercyjnego na potrzeby strony internetowej.

4. Serwer z SSL

Hosting z SSL na pierwszy rok gratis (kolejne lata 200zł netto / rok). Dodatkowo założymy i skonfigurujemy skrzynki email.

5. RODO

Umieścimy Politykę Prywatności i Cookies oraz niezbędne klauzule informacyjne zgodne z RODO.

6. Optymalizacja SEO

Dobierzemy odpowiednie znaczniki meta, które pozytywnie wpłyną na pozycję strony w rankingu Google.

7. Zgłoszenie strony do Google

Zgłoszenie strony przyspieszy indeksację w wyszukiwarce Google (potrzebne będą dane do Państwa konta w Google).

Aby otrzymać indywidualną ofertę zapraszamy do kontaktu. W przypadku braku treści na stronę świadczymy również dodatkową usługę copywritingu.

Opinie naszych klientów

Opinia gwiazdki

Profesjonalne studio, świetna współpraca, bezproblemowy kontakt i szybkie reagowanie na nasze prośby. Studio Too Easy zaprojektowało dla nas naszą stronę internetową oraz logotypy. Polecam jak najbardziej!
Agnieszka Hebbechi
KER3MR

Opinia gwiazdki

Polecam usługi Too Easy. Profesjonalne projekty, szybkie wykonanie. Miła i dobra współpraca. POLECAM
Konrad Malitka
MEDICALINE

Opinia gwiazdki

Korzystam z usług studia graficznego Too Easy od dłuższego czasu i jestem bardzo, bardzo zadowolona. Profesjonalizm w każdym calu, rzetelność, terminowość, bardzo przyjazna atmosfera współpracy! Polecam wszystkim 🙂
Izabela Z.
PETERSON

Opinia gwiazdki

Profesjonalne podejście, wszystko zgodnie z umową ( a nawet przed czasem). Polecam
Bartosz Zalewski
LIFTER Polska

Opinia gwiazdki

Super współpraca i jeszcze lepszy efekty. Rozmowy pełne profesjonalizmu i zrozumienia. Bardzo polecam 🙂
Adam Mroczkowski
Firma DDA

Wybrane realizacje stron www

Potrzebujesz strony firmowej?
Porozmawiajmy.

Wierzymy, że najlepsze projekty to efekt dobrej współpracy między Tobą, a tooeasy. Współpraca, która łączy wiedzę o produkcie z miłością do projektowania.

DODATKOWE INFORMACJE

Jak pracujemy nad
stroną firmową?

Etapy współpracy
  1. Przekazanie wstępnych materiałów i wytycznych do strony
    Zapoznajemy się z Państwa oczekiwaniami oraz z dostępnymi materiałami.
  2. Przygotowanie oferty
    Przegotowujemy indywidualną ofertę zawierająca wyszczególnienie kosztów oraz terminu realizacji.
  3. Podpisanie umowy
    Jeśli oferta spełnia Państwa oczekiwania wówczas podpisujemy umowę, która jest również podstawą do przeniesienia autorskich praw majątkowych.
  4. Przekazanie niezbędnych do stworzenia strony materiałów.
    Wysyłają nam Państwo materiały do strony takie jak: logo firmy, teksty, zdjęcia. Jeśli nie dysponują Państwo żadnymi materiałami, również jesteśmy na to gotowi. Współpracujemy z copywriterami, a zdjęcia do celów komercyjnych kupujemy w internetowych bankach zdjęć.
  5. Przygotowanie projektu graficznego
    Przygotowujemy projekt graficzny strony internetowej i wysyłamy go do zaopiniowania. Jeśli projekt nie uzyskuje akceptacji – nanosimy poprawki lub projektujemy od nowa. Do wybranego projektu graficznego przysługuje nielimitowana liczba poprawek.
  6. Przystąpienie do prac programistycznych.
    Po akceptacji projektu graficznego przystępujemy do prac programistycznych, czyli wdrażamy przygotowane i zaakceptowane projekty graficzne.
  7. Umieszczenie strony na docelowym serwerze.
    Finalną wersję strony umieszczamy na wskazanym przez Państwa serwerze. Jeśli nie posiadają Państwo wykupionego hostingu, to zachęcamy do skorzystania z naszej atrakcyjnej oferty. Dla naszych klientów oferujemy hosting strony www + dowolna liczba kont email. Pierwszy rok gratis, później 200 zł netto/rok.
Gwarancja

Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji. W tym czasie zobowiązujemy się do wykonywania nieodpłatnych poprawek, dotyczących złego funkcjonowania strony internetowej (ewentualne błędy, które wynikły podczas użytkowania strony).
Oferujemy również opiekę nad stroną (aktualizacje treści i zdjęć, aktualizacje silnika strony). Miesięczny koszt opieki nad stroną uzależniony jest od liczby przewidywanych zmian i zaczyna się od 100zł netto / mc.

Czy podpisujemy umowę?

Podpisujemy umowę która określa przedmiot zamówienia jakim jest wykonanie strony www firmowej. Dodatkowo umowa opisuje obowiązki i prawa stron oraz przenosi na klienta autorskie prawa majątkowe.

Czas realizacji i płatności

Od momentu przekazania nam kompletu materiałów potrzebujemy około 5-7 dni roboczych na przygotowanie propozycji grafiki, a po akceptacji projektu graficznego 7-10 dni roboczych na wdrożenie strony internetowej. W wyjątkowych sytuacjach możemy skrócić ten czas.

Przed przystąpieniem do prac projektowych pobieramy zaliczkę, która stanowi 20%-30% wartości zamówienia. Pozostała część płatna jest po zakończeniu prac nad Państwa stroną internetową.

Wady i zalety standardowej strony www firmowej

Standardowa strona internetowa to doskonały sposób na zaprezentowanie oferty marki, zwiększenie jej wiarygodności i dotarcie do szerokiego grona klientów. Witryna tego typu posiada szereg zalet. Nie jest ona jednak pozbawiona wad.

Zalety firmowej strony internetowej

Jakie są główne zalety posiadania firmowej strony internetowej? Pozwala ona zbudować profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa. Firma mająca swoją własną witrynę jest uznawana za wiarygodną i budzącą zaufanie. Decydując się na stworzenie firmowej witryny www, skutecznie zwiększyć można liczbę klientów. Stanowi ona również doskonały sposób na przełamanie bariery pomiędzy przedsiębiorstwem a odbiorcami. Budowanie bliskiej więzi z klientami sprawia, że będą oni chcieli w przyszłości ponownie nawiązać współpracę. Taka strona internetowa przyciąga również potencjalnych kontrahentów, którzy do tej pory nie mieli okazji korzystać z usług czy produktów firmy. Kolejna z zalet firmowej strony internetowej to fakt, iż klienci mają do niej dostęp 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Sprawia to, że niezbędne informacje na temat przedsiębiorstwa mogą oni uzyskać w dowolnym momencie.

Dlaczego warto zdecydować się na uszytą na miarę firmową stronę internetową? To sprawdzony sposób na to, aby wyróżnić się na tle konkurencji. W przeciwieństwie do gotowych szablonów, jej układ jest zaprojektowany zgodnie z indywidualnymi potrzebami przedsiębiorstwa. Zlecając profesjonalistom stworzenie strony firmowej, zyskuje się możliwość dopasowania układu oraz szaty graficznej zarówno do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, jak i do grupy docelowej. Niewątpliwym atutem takiej witryny jest także możliwość zastosowania na niej niestandardowych rozwiązań. Elastyczna struktura firmowej strony internetowej daje znacznie większe możliwości w zakresie jej optymalizacji pod działanie wyszukiwarek internetowych.

Kolejna z zalet standardowej strony internetowej to możliwość przejrzystego zaprezentowania oferty świadczonych usług i sprzedawanych produktów. Treści tego typu najlepiej przedstawić na odrębnej podstronie. Tworząc materiały do zakładki Oferta, w pierwszej kolejności należy zdefiniować grupę docelową. Kolejny etap to szczegółowe scharakteryzowanie dostępnych usług oraz produktów. Warto także zastanowić się, co wyróżnia daną firmę na tle konkurencji. Żadna oferta znajdująca się na stronie www nie może się również obyć bez Call To Action, czyli przycisków nawołujących do działania. Najlepiej, aby miały one unikalny kolor, któremu towarzyszyć będzie zachęcający tekst.

Do niewątpliwych atutów strony internetowej, która nie bazuje na szablonie jest także to, że pozwala ona na umieszczenie na niej podstron, takich jak Aktualności czy Blog. Jeżeli chodzi o pierwsze z nich, użytkownik może dowiedzieć się, co w danym momencie dzieje się w danej firmie — jakiego rodzaju działania podejmuje, w jaki sposób się rozwija, jakie branżowe wyróżnienia udało się jej zdobyć w ostatnim czasie czy jakie promocje czekają na klientów w najbliższym czasie. Co do bloga, jest on niezwykle efektywnym sposobem na promocję marki w Internecie. Prowadzenie go skutecznie wzmacnia wizerunek firmy i stawia ją na pozycji eksperta w danej branży. Blog pozwala budować wartościowe relacje z klientami, a użytkownikom pozwala na lepsze jej poznanie. Zarówno on, jak i wspomniane powyżej Aktualności zamieszczone na stronie internetowej przyczyniają się do znaczącego podniesienia jej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Aby jednak było to możliwe, powinny być one regularnie publikowane i odznaczać się wysoką jakością, z uwzględnieniem fraz kluczowych.

Wady firmowej strony internetowej

Posiadanie firmowej strony internetowej nie jest pozbawione wad. Zaliczyć można do nich między innymi konieczność regularnej aktualizacji znajdujących się tam treści, co jest czasochłonne, a w przypadku zlecenia tego typu działań zewnętrznym copywriterom — wymaga nakładów finansowych. Jako że trendy w Internecie zmieniają się z dnia na dzień, raz na jakiś czas niezbędna jest zmiana layoutu takiej witryny, co wiąże się z pewnymi kosztami. By strona firmowa w należyty sposób spełniała swoją funkcję, należy cyklicznie opłacać domenę, miejsce na serwerze oraz usługi związane z jej pozycjonowaniem i administrowaniem (chodzi tutaj między innymi o dbanie o sprawność techniczną, usuwanie zagrożeń czy walkę ze skutkami działania hakerów).

Decydując się na stworzenie spersonalizowanej firmowej witryny internetowej, należy liczyć się z tym, że koszty jej wykonania będą wyższe niż w przypadku wizytówki bazującej na jednym z gotowych szablonów. Czas oczekiwania na gotową stronę tego typu wynieść może nawet kilka tygodni. Ze względu na to, że jej kod jest unikalny, w początkowym okresie użytkowania wystąpić mogą drobne błędy.