Zakładasz własną firmę?

Sprawdź pakiet promocyjny „na start”

Pakiet promocyjny zakładam firmę

Pakiet promocyjny „na start”

Niezbędne materiały reklamowe dla nowej firmy

Dla nowo powstałych firm i brandów przygotowaliśmy specjalną ofertę „na start”. Wszystkie niezbędne materiały reklamowe, pozwalające promować markę, przygotujemy w wygodnym pakiecie.

Pakiet promocyjny „na start” zawiera:

  • projekt logo firmy
  • projekt wizytówki dwustronnej
  • projekt papieru firmowego
  • projekt i wdrożenie responsywnej strony internetowej
  • hosting strony internetowej na pierwszy rok
  • optymalizacja strony i zgłoszenie do Google (Google Search Console + Google Analytics + opcjonalnie Google Maps)
  •  pomoc w wyborze domeny internetowej

Koszt pakietu promocyjnego to 2500zł netto *.

* Cena może ulec zmianie jeśli projektowane logo będzie skomplikowane lub strona internetowa wykroczy poza strukturę standardowej strony firmowej.

Ważne: prace graficzne można rozpocząć jeszcze przed zarejestrowaniem działalności gospodarczej, co pozwoli na efektywną promocję marki już w pierwszym okresie funkcjonowania.

Dlaczego warto wybrać

nasze Studio Graficzne?
  • Wygodnie - projektujemy kompleksowo, a większość prac wykonujemy zdalnie.
  • Kreatywnie - tworzymy wyłącznie oryginalne i unikalne projekty graficzne.
  • Szybko - projekt graficzny logo przedstawiamy nawet w 3 dni!
  • Projekty graficzne wykonujemy bez limitu poprawek - do akceptacji.
  • W konkurencyjnych cenach gwarantujemy wysoką jakość usług.

Dlaczego Too Easy

Zakładanie firmy

Krok po kroku od strony marketingowej

  • Wybór nazwy firmy
    Nazwa firmy / brandu powinna być nowoczesna i łatwa do zapamiętania. Koniecznie należy sprawdzić czy nazwa nie została wcześniej zastrzeżona (wyszukiwarka na uprp.pl) oraz czy domena z nazwą naszej firmy nie została już wcześniej zarejestrowana (np. wyszukiwarka na nazwa.pl). Jeśli planujemy działać na terenie całej Polski, sugerujemy zakup domeny z końcówką .pl. Jeśli działalność będzie prowadzana lokalnie, można rozważyć zakup domeny regionalnej co pozytywnie wpłynie na pozycję strony w wyszukiwarce Google np. nazwafirmy.wroclaw.pl, nazwafirmy.warszawa.pl. W niektórych przypadkach warto w nazwie domeny zawrzeć słowo kluczowe. Przykład: firma z Krakowa trudniąca się sprzedażą rowerów może zarejestrować domenę tanierowery.krakow.pl lub skleprowerowy.krakow.pl.
  • Drukowane materiały firmowe
    Niezbędne materiały dla początkujących przedsiębiorców to: Wizytówka, papier firmowy (np. w formie papeterii w MS Word), opcjonalnie koperta oraz teczka. Koszt druku wizytówek zależy od nakładu oraz wyboru uszlachetniania (lakierowanie, foliowanie, druk wypukły / wklęsły).
  • Strona internetowa
    Dobra strona internetowa przede wszystkim powinna mieć przemyślany układ „ubrany” w atrakcyjny i spójny z logotypem projekt graficzny. To jakie informacje będą prezentowane na stronie internetowej zależy od profilu działalności gospodarczej. Standardowa struktura strony to: strona główna, o firmie, oferta, kontakt (opcjonalnie aktualności, promocje, galeria). Obecnie modne są strony typu „one page” gdzie wszystkie informacje zawarte są na jednej stronie, a klikanie w pozycje menu, powoduje płynne przesunięcie ekranu do odpowiedniej pozycji.
    Strona www musi być responsywna, czyli dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych takich jak telefony i tablety.
    Treści umieszczone na stronie internetowej powinny być merytoryczne, atrakcyjne marketingowo oraz przemyślane pod kątem SEO (pozycjonowanie), czyli muszą zawierać słowa kluczowe istotne dla naszego biznesu. Jeśli brakuje Państwu czasu na pisanie tekstu, można zlecić opracowanie tekstów copywriterowi.
    Gotową stronę internetową należy umieścić na serwerze. Naszym klientom oferujemy hosting strony internetowej na pierwszy rok gratis (później 150zł netto / rok). W ramach hostingu można założyć dowolną liczbę skrzynek pocztowych e-mail.
  • Jak promować?
    Gdy strona internetowa jest już gotowa, należy zastanowić się nad sposobem jej promocji w Internecie.
    – reklama Google Adwords
    Wpisując zapytanie w wyszukiwarce Google na pierwszych miejscach wyników pojawiają się reklamy Adwords. Reklamy te są wyświetlane w modelu płatności za kliknięcie, czyli samo wyświetlenie reklamy nie generuje kosztów, ale gdy użytkownik kliknie w reklamę, wówczas konto obciążane jest odpowiednią opłatą. Wysokość opłaty zależy od popularności danego słowa kluczowego. Jeśli słowo kluczowe jest popularne wówczas koszt kliknięcia będzie odpowiednio wyższy. Przykładowe „drogie” słowo kluczowe to „Kredyt gotówkowy”. O to aby pojawiła się reklama pod tym hasłem rywalizuje wiele bogatych firm, w tym banki. W tym przypadku szacowana cena za kliknięcie może sięgać 25zł. Mniej popularne słowa kluczowe jak np. „mycie okien Poznań”, „akumulatory samochodowe Gdańsk” to zdecydowanie niższe koszty, w okolicach 50gr za kliknięcie.
    Zalety reklamy Adwords: Natychmiastowy efekt, kontrola budżetu, możliwość prowadzenia kampanii samodzielnie (wymagana wiedza z obsługi Google Adwords).
    Wady: Promocja wyłącznie na czas trwania kampanii.
    – pozycjonowanie strony
    Odpowiednie działania SEO powodują, że strona internetowa wyświetlana jest na wysokich pozycjach w Google. Koszt pozycjonowania zależy od popularności danych słów kluczowych. Pozycjonowanie jednej frazy to średnio koszt 50-200zł /mc. Bardzo często firmy pozycjonerskie stosują zasadę płatności za efekt. Klient nie płaci za pozycjonowanie dopóki strona nie osiągnie odpowiedniego miejsca w wynikach wyszukiwania. Stawki mogą różnić się, w zależności od pozycji w wynikach 4-10, 3-1.
    Zalety pozycjonowania: Długotrwałe efekty.
    Wady: Efekty pozycjonowania widoczne dopiero po dłuższym czasie, prowadzenie wyłącznie przez wyspecjalizowaną firmę pozycjonerską. Zmienne opłaty uzależnione od pozycji strony.
    – inne popularne formy promocji online:
    mailing reklamowy, kampania banerowa, teksty sponsorowane, marketing szeptany.
    – inne popularne formy promocji offline:
    reklama prasowa, PR-ki, kolportaż ulotek, spoty radiowe i telewizyjne

Bezpłatna i niezobowiązująca wycena

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktować się można z nami poprzez email kontakt@2ez.pl, dzwoniąc pod numer 791 461 826 lub wypełniając formularz kontaktowy.