Popularne systemy do wysyłki mailingów

Bez dobrego programu do wysyłki mailingu, prowadzenie kampanii e-mail marketingowej jest praktycznie niemożliwe. W idealnym świecie, chcielibyśmy otrzymywać jedynie oferty spersonalizowane, pisane przez firmę konkretnie do nas i tylko o tym, co nas interesuje. Z punktu widzenia marketingu takie rozwiązanie jest oczywiście najbardziej skuteczne, ale zupełnie niepraktyczne. Już przy kilkudziesięciu klientach, niemożliwe byłoby wysyłanie do każdego osobnej wiadomości.
Oto kilka przydatnych systemów do wysyłki mailingów gotowych projektów mailingów:

Freshmail – najpopularniejszy program w Polsce. Nawet w darmowej wersji oferuje mnóstwo możliwości. Możemy korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne; budować obszerne bazy danych klientów, zarządzać kontaktami i analizować aktywność odbiorców. Ten program idealnie nadaje się zarówno dla dużych jak i małych przedsiębiorców. Opłaty zależą od wielkości bazy klientów lub ilości wysyłanych e-maili.

MailChimp to kolejne narzędzie umożliwiające tworzenie profesjonalnych mailingów, zwiększających skuteczność kampanii marketingowych. Program jest wszechstronny i łatwy w obsłudze. Dzięki niemu można projektować i wysyłać atrakcyjne e-maile, zarządzać listą subskrybentów i śledzić skuteczność kampanii, otrzymywać szczegółowe statystyki. Istnieje również możliwość, integracji kampanii mailingowej z kontami na Facebooku, Twitterze i Flickru.

GetResponse – nowoczesna platforma e-mail marketingowa, zawierająca wszystko czego potrzeba do skutecznego przeprowadzenia kampanii. Charakteryzuje się intuicyjnym interfejsem i mnóstwem funkcjonalności. Możemy m.in. wysyłać responsywne maile, dopasowujące się do wielkości urządzenia, na którym wiadomość zostanie wyświetlona. GetResponse posiada możliwość testowania różnych rozwiązań, tworzenia szablonów z kreatora, zaawansowane statystyki i wiele innych.

Salesmanago – bardzo dobry, wielofunkcyjny „kombajn” do wysyłki mailingu, newsletterów, monitoringu kontaktów w sieci, tworzenia dynamicznych treści na strony www i automatyzacji sprzedaży. Narzędzie dla wymagających sprzedawców.

To jedynie najpopularniejsze systemy do wysyłki newsletterów. Z którego najlepiej korzystać, to już kwestia indywidualna. Jedni cenią sobie wielozadaniowość, inni z kolei, prostotę i intuicyjność. Przedstawione programy w doskonały sposób łączą w sobie wszystkie te cechy.