Kupujemy oczami. 5 zasad wpływających na skuteczność grafik w sklepie
Wygląd sklepu internetowego ma ogromne znaczenie w podejmowaniu decyzji zakupowej przez klienta,...
Read MoreProjekty opakowań suplementów diety i leków - Wymagania
Tworząc projekt opakowania suplementu diety czy leku, spełnić należy szereg wymogów prawnych...
Read MoreResponsywność – teoria i dzisiejsze wymagania
O tym, że strony internetowe powinny być przystosowane do przeglądania na komputerach...
Read MoreStrona responsywna a mobilna – różnice, wady i zalety
Co lepiej wybrać – stronę responsywną RWD, automatycznie dostosowującą się do rozdzielczości...
Read MoreUsability w projektowaniu stron www
Usability stron internetowych jest ogromnym wyzwaniem dla projektantów i twórców stron www,...
Read MoreUX Design – pojęcie w teorii i praktyce projektowania www
UX, czyli User Experience to dziedzina zajmująca się badaniem doświadczeń użytkowników aplikacji...
Read MoreDobry Copywriter na stronach firmowych
Copywriting to mocno rozwijająca się gałąź branży e-marketingu. Ale czym właściwie zajmuje...
Read MoreZalety i wady malingów reklamowych w dużych portalach a mniejszych serwisach branżowych
Mailing reklamowy, to wciąż popularna metoda przeprowadzania kampanii marketingowych. O jego skuteczności...
Read MoreIle kosztuje mailing reklamowy?
Mailing reklamowy nie musi wiązać się z ogromnymi wydatkami. Wystarczy tylko dobrze...
Read MoreNewsletter – czy warto prowadzić?
Newsletter w przeciwieństwie do mailingu reklamowego, ma charakter głównie informacyjny, a odbiorca,...
Read MoreRodzaje reklam AdWords
AdWords to popularne, dające mnóstwo możliwości narzędzie, dzięki którym nasza reklama może...
Read MoreReklama w wyszukiwarce Google
Google AdWords oferuje jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych. Są przyjazne dla...
Read MoreBanery animowane flash
Niegdyś bardzo popularne banery flash i ruchoma reklama, zostały wyparte przez bardziej...
Read MoreCzy warto założyć fanpage na Facebooku?
Jeszcze kilka lat temu, temat portali społecznościowych i reklamy w tzw. Social...
Read MoreTrendy w projektowaniu stron www
Na przestrzeni lat, twórcy stron www wielokrotnie testowali różne rozwiązania, tak aby...
Read MoreLogo - specyfika znaków firmowych w kontekście projektowania graficznego.
Na przestrzeni lat, zaszły duże zmiany w sposobie projektowania logo. Podobnie jak...
Read MorePopularne systemy do wysyłki mailingów
Bez dobrego programu do wysyłki mailingu, prowadzenie kampanii e-mail marketingowej jest praktycznie...
Read MoreRodzaje mailingów reklamowych
Zapewne każdy posiadacz skrzynki mailowej spotkał się ze zjawiskiem e-mail marketingu. Niestety,...
Read MoreZasady tworzenia reklamy prasowej
Tworzenie reklamy prasowej nie jest wcale proste. Nie sztuką jest napisać kilka...
Read MoreReklama prasowa wciąż opłacalna
Chociaż prasa, jako środek masowego przekazu, przegrywa w starciu z Internetem, to...
Read MoreForma czy treść - zasady projektowania stron www
Projektując stronę internetową warto wiedzieć w jaki sposób poprawnie się do tego...
Read MoreHistoria i filozofia tworzenia stron www
Kto jeszcze pamięta początki stron internetowych? Pierwsze strony były proste, toporne i...
Read MoreElementy SIW i ich znaczenie
Identyfikacja Wizualna to wyjściowa wszystkich elementów, składających się na symbolikę stosowaną przez...
Read MoreSystem Identyfikacji Wizualnej - podstawa tworzenia wizerunku i komunikacji firmy
System identyfikacji wizualnej, dla wielu kojarzy się głównie z dobrze zaprojektowanym, budzącym...
Read More