Przewiń do góry

Blog

Zapraszamy na nowy blog!

Nasz blog się zmienił! Nowa szata graficzna, nowy serwer i nowy adres....

Read More

Responsywność – teoria i dzisiejsze wymagania

O tym, że strony internetowe powinny być przystosowane do przeglądania na komputerach...

Read More

Strona responsywna a mobilna – różnice, wady i zalety

Co lepiej wybrać – stronę responsywną RWD, automatycznie dostosowującą się do rozdzielczości...

Read More

Usability w projektowaniu stron www

Usability stron internetowych jest ogromnym wyzwaniem dla projektantów i twórców stron www,...

Read More

UX Design – pojęcie w teorii i praktyce projektowania www

UX, czyli User Experience to dziedzina zajmująca się badaniem doświadczeń użytkowników aplikacji...

Read More

Dobry Copywriter na stronach firmowych

Copywriting to mocno rozwijająca się gałąź branży e-marketingu. Ale czym właściwie zajmuje...

Read More

Zalety i wady malingów reklamowych w dużych portalach a mniejszych serwisach branżowych

Mailing reklamowy, to wciąż popularna metoda przeprowadzania kampanii marketingowych. O jego skuteczności...

Read More

Ile kosztuje mailing reklamowy?

Mailing reklamowy nie musi wiązać się z ogromnymi  wydatkami. Wystarczy tylko dobrze...

Read More

Newsletter – czy warto prowadzić?

Newsletter w przeciwieństwie do mailingu reklamowego, ma charakter głównie informacyjny, a odbiorca,...

Read More

Rodzaje reklam AdWords

AdWords to popularne, dające mnóstwo możliwości narzędzie, dzięki którym nasza reklama może...

Read More

Reklama w wyszukiwarce Google

Google AdWords oferuje jedne z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych. Są przyjazne dla...

Read More

Banery animowane flash

Niegdyś bardzo popularne banery flash i ruchoma reklama, zostały wyparte przez bardziej...

Read More

Czy warto założyć fanpage na Facebooku?

Jeszcze kilka lat temu, temat portali społecznościowych i reklamy w tzw. Social...

Read More

Trendy w projektowaniu stron www

Na przestrzeni lat, twórcy stron www wielokrotnie testowali różne rozwiązania, tak aby...

Read More

Logo - specyfika znaków firmowych w kontekście projektowania graficznego.

Na przestrzeni lat, zaszły duże zmiany w sposobie projektowania logo. Podobnie jak...

Read More

Popularne systemy do wysyłki mailingów

Bez dobrego programu do wysyłki mailingu, prowadzenie kampanii e-mail marketingowej jest praktycznie...

Read More

Rodzaje mailingów reklamowych

Zapewne każdy posiadacz skrzynki mailowej spotkał się ze zjawiskiem e-mail marketingu. Niestety,...

Read More

Zasady tworzenia reklamy prasowej

Tworzenie reklamy prasowej nie jest wcale proste. Nie sztuką jest napisać kilka...

Read More

Reklama prasowa wciąż opłacalna

Chociaż prasa, jako środek masowego przekazu, przegrywa w starciu z Internetem, to...

Read More

Forma czy treść - zasady projektowania stron www

Projektując stronę internetową warto wiedzieć w jaki sposób poprawnie się do tego...

Read More

Historia i filozofia tworzenia stron www

Kto jeszcze pamięta początki stron internetowych? Pierwsze strony były proste, toporne i...

Read More

Elementy SIW i ich znaczenie

Identyfikacja Wizualna to wyjściowa wszystkich elementów, składających się na symbolikę stosowaną przez...

Read More

System Identyfikacji Wizualnej - podstawa tworzenia wizerunku i komunikacji firmy

System identyfikacji wizualnej, dla wielu kojarzy się głównie z dobrze zaprojektowanym, budzącym...

Read More